Alternatives

Eine andere Bloggerin hatte die tolle Idee, Alternativen zu Designerkleidung zu zeigen. Die Idee finde ich so klasse, dass ich für euch einige Kleider von Designern rausgesucht habe und die dazu gehörigen Alternativen. Ich bin oft begeistert von Designerkleidern. Aber ich finde sie wirklich unglaublich teuer. Das kann ich nicht bezahlen und will es auch nicht...

Another blogger has the great idea, to show alternatives to designer clothing on her blog. I like this idea very much. So I have a few designer dresses and the according alternatives for you. Often I am really excited about designer dresses. But they are really unbelievably expensive. I can not pay and I do not want to pay so much...


alternatives


Ich hoffe euch gefallen die Kleider. Morgen werde ich nicht bloggen, weil ich morgen heirate. Aber Samstag oder Sonntag bin ich wieder da...

I hope you like the dresses. Tomorrow I will not blog, because I will marry. But saturday or sunday I will be back...

Habt ihr Designerkleidung in eurem Kleiderschrank?
Do you have designer clothing in your closet?


0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

 

The Author

The Author

Follow by Email

Follow me on GFC